פגישת ייעוץ עם גיא ומעיין

לשוניות ראשיות

* השאלה המרכזית שמנחה את ההתפתחות של ירוק לכולנו: איך להגביר את התמיכה הציבורית לכך שברוך הוא המועמד הראוי ביותר לתפקיד ראש המועצה, מבלי "לשרוף את כל השטח". והתשובה המנחה: צריך לשרוף את השטח!

* להכין את מסמך "עשרת הדיברות למועצה בראשותי". למשל:
המועצה תקמפסט את האיזור
נקודות בארנונה על בנייה ירוקה
קידום מטבע מקומי בארנונה
סיבסוד שימוש בכלים רבפעמיים
יום חמישי כל היום אני מקבל קהל מהבוקר עד הערב. פותר בעיות. תבוא למשרד ונראה מה עושים.
להבחין בין אני מאמין ואני מתחייב:
5 אני מאמין ו5 אני מבטיחץ למשל הדלת הפתותה אני מבטיח. מ8 עד 2000

* 15 השניות. יש משמעות אדירה למספר התושבים שיפגשו אותנו בפועל. כמו באתגרו הקלאסי של סוכן המכירות, אם נצליח לקבל את תשומת הלב ל15 השניות הראשונות, ייתכן שנקבל את ה5 דקות, ומי שנתן 5 דקות, ייתכן שיתן 60 דקות. לכן קריטי מאוד להצטיין בביצוע ה15 שניות הראשונות. לעשות סימולציות במטה, במיוחד עם בנצ שהוא מומחה בביקורת. להיות משופשף על 15 שניות.

* מאגר מידע של דעות תושבים. במהלך השיחות עם התושבים, להקפיד לתעד ולכתוב כל תגובה. גם אוהדת וגם לא אוהדת. במיוחד לתעד האם ההרגשה היא שתהיה תמיכה בקלפי למועמד ולרשימה.

* המקום לאליהו הנביא. להזמין אחת לשבוע, באופן פתוח, כל מי שרוצה, לבוא לשמוע לייעץ ולהצטרף לפגישת קמפיין. במיוחד מי שגרפיקאי, מי שבונה אתרים וכו. לזכור שאנשים רוצים תפקידים, כי זו הצלחה והם רוצים להיות חלק מההצלחה.

* אתגר: חלק מהאנשים מרגישים שתמצית המצע, הערכים, הם בסיס מצומצם מהנדרש ממועמד לראשות המועצה. פתרון: כדאי להגניב אותם עם עשרת הדיברות, שידגימו להם את מימוש הערכים הללו בתחומי העשייה השונים, ידברו אליהם בתדר של הבטחות שלטוניות ודוגמה אישית ויצליחו לחבר אותם.

* אתר הקמפיין: לאפשר לצופים שנוחתים באתר, שלושה כיוונים ראשיים באתר:
1. שיטוט: לראות את כל הרשימת מאמרים, יבש
2. מעקב: להרשם לניוזלטר ולהשתתף ולעזור
3. הצטרפות: הרשם לאתר כדי להעלות תוכן ומאמרים ולהצביע בהחלטות

תפקיד לבני 14 שמתלהבים מירוק לכולנו. לבדוק עם הנוער מה הוא יכול לעשות. אולי להביא עוד נוער. 20 בני נוער מהשכונה. לדבר עם ההורים שלהם דרכם. להקסים אותם שאני דלת פתוחה לכל אחד מהם.

משימות:
ריכוז תגובות שאנשים הגיבו
מיפוי כל מי שרץ וכמה מילים על כל אחד
להוציא לתפוצה שלנו שאלה פתוחה, גם במייל וגם באסמס: מה הדבר הכי חשוב לך שאנחנו נעשה מייד לאחר שנזכה בבחירות?
לחשוב על קמפיין: גיא ינסה לנסח חזותית קצת על ברוך, מול מי מתמודדים, 10  הדיברות.
מי אנחנו. מייד - להעלות את התמונות של החבורה עם השמות ומשפט. תמונה טובה. לבחור תמונה טובה. מה התחום עניין שלו. בניית קהילות ומנהל ציבורי. תכנון, בניה ושימור סביבה ירוקה. חינוך, מנהיגות וקהילה. פיתוח עסקים מקומיים ותיירות מקומית.

נספח: רעיונות מגניבים שעלו לגיא בראש, אבל לא ממש קשורים לקמפיין:

רעיון - גן אירועים של המועצה. ברמצווש וזה על חשבוננו. בתשלום סימלי שיהווה קופה לעזרה לתושבים שאין להם.
רעיון - לפתוח קופישופ למי שיש לו רישיון לגראס רפואי, ובכך לזמן לאיזור שלנו את קהילת המעשנים החוקית, וגם לשדר מסר מכסא ראש המועצה בנושא הליגליזציה, מבלי לשדר מסר של זלזול בחוק.

הוסף תגובה חדשה

Filtered HTML

  • Project issue numbers (ex. [#12345]) turn into links automatically.
  • Freelinking helps you easily create HTML links. Links take the form of [[indicator:target|Title]]. By default (no indicator): Link to a local node by title
  • כתובות דפי אינטרנט וכתובות דוא"ל הופכות אוטומטית לקישורים.
  • תגיות HTML מותרות: <a> <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd><span><h2>
  • <time /> is replaced with the current time.
  • מעבר שורות ופסקאות מתבצע אוטומטית.

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • כתובות דפי אינטרנט וכתובות דוא"ל הופכות אוטומטית לקישורים.
  • מעבר שורות ופסקאות מתבצע אוטומטית.
CAPTCHA
השאלה הזו נועדה לבדוק האם את:ה אנושי:ת, וכדי לחסום תוכנות למילוי ספאם אוטומטי
Fill in the blank.