מה למדנו? חקר מוקיר

סיכום פגישת מסקנות מאירוע "אוהב גבעת עדה", בבית של אפרת סטרטינר, 12/6/2014

* הייתה הצלחה מסחררת, הגיעו מעל 300 איש - רק ברישום היו 324 איש. הרבה מעל הציפיות לאירוע שהופק ב-6 שבועות לערך.
* שיטת העבודה המבוזרת הוכיחה את עצמה כשיטה שמצליחה ליצור מציאות בצורה כייפית נעימה ומבלי "לשחוק" את השותפיםות. בהחלט נשאר טעם של עוד - ולכן החלטנו להקים מיזמים נוספים:

מה למדנו מאסיפת פברואר בגבעת עדה-מזרח?

פומביות - כדאי לספר ב-2 משפטים מדוע הפומביות של המפגשים חשובה לי, ומה בדיוק אני כותב בפרוטוקול המפגשים. וגם לבקש שותפות בכתיבת הפרוטוקולים.

חשוב לציין נושא אחד מרכזי שעליו נדון בכל מפגש. כי זה מה שגורם לאנשים לצאת מהבית - התודעה שיש כאן נושא שחשוב להם לדבר עליו.

שותף הזמנת תושבים בשכונה יכול מאוד לעזור, שיפיץ ברשימות התפוצה שלו. וגם יעזור להפיץ ברחוב.

מערכת המטלות:
- לשדרג את ממשק ההרשמה הראשונית, כלומר, ליצור מנגנון שמאפשר לאנשים לקבל סיסמה פשוטה ולהכנס מייד לאחר המפגש. וגם לדאוג לממשק נוח לשינוי הסיסמה.
- לאפשר חיבור פשוט וקל דרך פייסבוק וג'ימייל.

להזמין אנשים לאסיפת רחוב (טיוטא בתהליך)

מה למדנו לאחר 5 חודשי פעילות בירוק לכולנו * מה עובד, מה פחות

"~המנהיגה האמיתית היא המטרה.
~ולהפוך את זה לשאלה, כדי לפתוח את ההשתתפות." (Maria Scordialos, AoPL Athenes, 3/2/2014)

מטרות ההזמנה
* לספר על היוזמה
* להזמין לשותפות
* לשמר את השותפים הקיימים
* לאפשר לאנשי החוץ לתקשר עם היוזמה
* ליצור סדר יום ביישוב

דברים שניסינו

"רחרח את הצורך.
"צורך > מטרה > תוצאה" (מריה קטנה)

שיחת מסקנות מקמפיין הבחירות, עם אורי פ.

- אני (ברוך אורן) צריך להתגבר על הקושי שלי להעזר באחרים. גם לגבי הגינה, גם לגבי סקרים. אורי למד סטטיסטיקה, והציע שיעזור בניתוח תוצאות סקרים, ויש לו חבר בפרדסחנה שיש לו מכון סקרים call center - "productive call center" שיכול לעזור בסקרים כאלו. 2000-3000 ש"ח במקום 5000 ש"ח ל-10 שאלות. וגם היה יכול לעזור בניתוח כי הוא לא מוגבל בזמן השקעה בדברים הללו.

- גני הילדים זה מקום מוצלח כי בשעות הערב משכיבים עד 21:30 ואחכ גמורים מעייפות. יוצאים מהבית רק אם יש סיבה ממש דרמטית וטובה. ואם מביאים את הילדים אז לא מצליחים להתרכז.

אסיפת רחוב לסיכום מסע הבחירות (לא ערוך)

ענת
ורד
שי
ברוך
נחי

אם היינו נכנסים 4חודשים לפני אז היינו בפנים.
אף אחד לא ידע מי אחנו
לא לקחו אותנו ברצינות
פינקי, ששפך כסף, גם מי שלא ידע מי פינקי לפני הקמפיין, ידע מי הוא.
היתרון היחסי שלנו, הדלת לדלת, התפוגג כי לא היה זמן.

ברוך, הנ לנו מחסור באנרגיה. כסף.
רם פיין, עבד מדלת לדלת חצי שנה.
אף אחד לא ידע לקחת את זה ברצינות. גואש, זה לא נראה טוב. לא רציני.
רם פיין עשה גם דלת לדלת חצי שנה מראש.

שי: לא היה מספיק שימוש בתפוצות נאטו במיילים ובאינטרנט. חוגי בית ושלטים. זה היה מאוד אגרסיבי והמון כסף.

Subscribe to מה למדנו? חקר מוקיר